MEIE TUGEVUS ON MEIE MEESKOND

MBDs töötab hetkel 75 väga head digispetsialisti, kes tegelevad süvitsi erinevate klientide ärieesmärkide saavutamisega läbi digimeedia võimaluste.

 

Meie põhirollid on:

Erinevate valdkonnaspetsialistide olemasolu tähendab, et meil tegeleb ühe veebikampaaniaga 4-6 inimest – igaüks oma valdkonna asjatundja. See on oluline, kuna digimeedias ei ole enam rolli multitalentidele, kes kõike üksinda teevad. Sama inimene ei ole korraga hea Google Adsi spetsialist, sotsiaalmeedia sisulooja ning disainer, sekka veel RTB kampaania optimeerija.

Usume tugevustel põhinevat inimeste arendamist ja juhtimist – meie juures saad laiapõhjalise digitausta ja võimaluse spetsialiseeruda just sellele valdkonnale, mis sind kõige enam kõnetab.

MEDIABRANDS DIGITAL AJAJOON

2007

Sündis MBD eellane SEM agentuur Clickit

2012

MBD alustas Eesti esimese täisteenus digimeedia agentuurina

2014

Võitsime esimest korda Äripäeva Turunduse TOPi

2018

Saavutasime 50% ekspordi osakaalu

2019

Asutasime Iiri tütarfirma

2021

Alustasid Lätis ja Leedus kohalikud MBD agentuurid

ÜKSKI SERTIFIKAAT EI ASENDA KOGEMUST, KUID ON HEA AJUGÜMNASTIKA.
Omame alati nii Google kui Facebooki kehtivaid digiturunduse sertifikaate.

Kirjuta meile, kui soovid rohkem infot ning me võtame Sinuga ühendust.

Võta ühendust

Digitegu 2021 võit: SEO case study

SEO sisustrateegia Kampaania eesmärk oli murda Evocon Google’i esimesele lehele kliendi jaoks oluliste märksõnadega, nagu “OEE”, “machine monitoring”, “root ...

Digiteo võitja case study: IT-spetsialistide värbamine LinkedIn kaudu

Olukord turul Heade spetsialistide leidmine lennunduses on pidev, keerukas ja ajamahukas protsess, eriti spetsiifiliste oskustega valdkonnas nagu IT, kus ...

Digiteo võidu case study: liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks

Liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks tõi Mediabrands Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu mobiilsete rakenduste ja reklaami kategoorias. Olukord turul ...