Google Marketing Live 2024 tähtsaimad uudised

Külastasime Dublinis Google’i aasta tähtsaimat suursündmust, Google Marketing Live, kus iga aasta tehakse teatavaks olulisimad tooteuuendused. 

Ilm oli päikseline ja kuiv ning sellest rääkima ei pidanud, küll aga oli kahe päeva jooksul pidevalt kuulda küsimust: “Mis on kolm olulisimat uudist, mille endaga kaasa võtad?” Toome siin välja tähtsaimad uudised ja mitte ainult kolm. 

Performance Max

  • Google’i otsingukampaaniad koos Performance Maxiga moodustavad tugeva sümbioosi, mida edaspidi kutsume fraasiga: Power Pair. See duo võimaldab maksimeerida lower-funnel müügistrateegiat, mis tõstab väidetavalt e-poodide käivet keskmiselt 27%. Power Pair võimekus tuleb esile, kasutades üldisi märksõna vastetüüpe koos väärtust maksimeeriva pakkumise strateegiaga.   
Performance Max kampaanias on varsti võimalik kasutada oma brändi värve ja fonte. Allikas: Google
  • Performance Max kampaanias on varsti võimalik kasutada brändile omaseid värvitoone ja fonte, mis on sarnased sinu ettevõtte CVI-le. Disainerid saavad mõned vabad päevad, sest kontohaldurite käsutuses on peagi tööriist piltide lihtsamaks muutmiseks.  
  • Raporteerimine muutub veidi läbipaistvamaks läbi täiustatud YouTube’i reklaamipaigutuste statistika. Lisaks testimisvõimalused, saamaks teada, kui suur mõju on heal reklaamtekstil ja -pildil. 

Search 

  • Uus otsingukogemus, kus shopping kampaaniad võimaldavad kuvada reklaame, sisestades otsingusse pildi Google Lens’ist või Circle to Search’ist.   
  • Otsingureklaamid pakuvad peatselt interaktiivseid ja isikupärastatud tulemusi, mille puhul kasutaja just kui surfab reklaamis, otsides sobivat toodet, ilma veebilehele jõudmata. 
  • AI Overviews on uus vaade otsingumootori tulemuste lehel, kus domineerivaks esmavaateks personaalne lahendus probleemile, millele järgneb sponsoreetitud pakkumine.
  • Otsingukampaaniaid on peatselt võimalik luua, andes sisendi AI-le sellega chattides ja saades vastu parimatele praktikatele vastava kampaania.  

Demand Gen 

  • Demand Geni kampaaniaid on varsti võimalik luua ja hallata Display & Video 360 ja Search Ads 360 platvormidelt.  
  • Veelgi pilkupüüdvamaid reklaame saab teha koos Merchant Centeriga – Google võtab tootekataloogist pildid, animeerib need ja loob väikse vaevaga pildikollaaži.
  • Reklaamijad saavad rohkem kontrolli, kuna peatselt on võimalik valida, millises formaadis üht või teist videot kuvada (in-stream, shorts, in-feed).  
Peatselt on võimalik valida, millises formaadis üht või teist videot kuvada. Allikas: Google
  • Lookalike segmentide minimaalne listi suurus väheneb tuhandelt sajale.

Shopping 

  • AI-tööriist videote loomiseks – Product Studio. Nüüd jääb rohkem vahendeid reklaamimiseks, sest video saab kontohaldur ise valmis teha.  
  • Shoppingu reklaamid muutuvad interaktiivseteks – ilma veebilehele jõudmata saab uudistada toodet lähemalt.
  • Ning otseloomulikult virtual try-on, mis lähemat selgitust ilmselt ei vaja.  
Vaid paari tootepildi abil genereeritakse liikuva pildiga jalatsireklaamid. Allikas: Google
  • Kui shoppingu reklaamid ei tundu ikka veel otsingutulemusi domineerivat, siis pärast seda uuendust teevad nad seda kindlasti. Nimelt, hakkavad jalatsid reklaamidel pöörlema 360 kraadi. 
  • Performance Max kampaaniad, mis lingitud Merchant Centeriga, saavad peatselt kasutada kasumlikkusele optimeerivat pakkumise strateegiat.  

PS: Shopping reklaamid ei ole täna ikka veel Baltikumis kuvamiseks saadaval.

YouTube 

  • Shorts reklaamidele saab peatselt külge kleepida kleepse, mis on klikitavad ja jagavad toote kohta lisainfot.  
  • YouTube Shopping Affiliate programm, mis aitab reklaamijatel lisada videosse klikitavat tooteinfot.  
  • Iseteenindusprogramm sisuloojatele makstud partnerluse levitamiseks.  
  • YouTube’i reklaamide paigutuste raport muutub läbipaistvamaks.

See oli kiire läbilõige Google Marketing Live’i tooteuuendustest. Kui tekkis huvi, kirjuta kaidi@mbd.ee ja lisame sinu ettevõtte digiturundusele veidi vürtsi värskete võimalustega Google Adsis.