Uus LinkedIn algoritmi raport on avaldatud

 Järjekorras neljas algorimti raport paisati eetrisse 07.11.2022. Ettevõtetele ja isikutele, kelle jaoks LinkedIn on igapäevane suhtlus-ja ärikanal on selle raporti saabumine aasta suurim sündmus. 

Raportist saab välja lugeda nipid ja trikid, mida koheselt ellu viia, et võtta viimast LinkedIn sisu orgaanilisest levikust.

Mis saab olema suurim väljakutse 2022/2023 LinkedIn strateegias?

Kindlasti tasakaalupunkti leidmine ettevõtte lehe, makstud sisu ning persoonibrändi vahel. Miks? Uuringule tuginedes on aina raskem jõuda ettevõtte orgaaniliste postitustega kasutajateni. Näiteks, kui makstud postituste osakaal kasutaja feedis on 20%, siis orgaanilisi ettevõtte postitusi on seal ainult 3%. Seega persoonibränd ja personaalse sisu loomine on strateegilises vaates oluline. Meie klientidel tuleb nüüd rohkem harjuda mõttega, et maja sees peab neil olema nn brand ambassador, kes aitab võimendada orgaanilise sisu levikut.

Strateegia kolmandaks sambaks saab olema makstud meedia. Jällegi miks? Mis mahus? Kellele? Kuidas? Seda kõike meie LinkedIn suuna juht Maret Tigasing ongi viimased 2 kuud ette valmistanud ning valmis üksikasjalikult selgitama, pannes konkreetselt sinu ettevõtte andmed algoritmi uuringu konteksti ning aitama luua, olemasolevast datast tulenevalt, starteegilisi lahendusi. Kutsu Maret külla või broneeri videotreening ning saadki vastused oma küsimustele.

Täismahus raporti leiad SIIT!

Paneme südamele, et kui võtate nõuks raportist tükikesi jagada ka enda sotsiaalmeedia kanalites, siis palun lisage alati juurde viide raporti loojale.