Digitegu 2022 case study: Puumarketi rekordilise tootlikkuse ja müügikäibega Google Ads kampaania

Väga tugevas konkurentsis ning ebastabiilses majandusolukorras saavutasime Puumarketi otsingukampaaniatega rekordilise tootlikkuse, vähenes kulu ning suurenes müügikäive.

Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise kategoorias. Esitlesime edulugu ka digiturunduse aastakonverentsil Best Internet ja toome järgnevalt välja tulemuste lühiülevaate.

EESMÄRK

Töö eesmärk oli müügikäibe ning tootlikkuse kasvatamine, rakendades selleks Google Adsi AI’d. AI kasutas e-poe müügiandmeid, optimeerides seeläbi müügikäibele ning ostu sooritamisele.

TULEMUSED

Väga tugevas konkurentsis ning ebastabiilses majandusolukorras saavutasid otsingukampaaniad rekordilise tootlikkuse, vähendades kulu ning suurendades müügikäivet.

  • Cost per Click: 0,04 €
  • Cost per Action: 4,43 €
  • Müügi kasv: +84%
  • ROI: 133,68 (+188%)
  • Keskmine ostukorvi suurus: 572 € (+238%)
  • Kulu langus: -33%

Puumarketi turundus on liikunud järjest rohkem online reklaamide poole, sest seda on võimalik mõõta ja seeläbi saadakse väga hea ülevaate, mis tooteid kliendid otsivad, vaatavad, ostukorvi lisavad või ostavad. Puumarketi turundusjuht Merit Mäsak kommenteeris:„Google’i otsingureklaamid on meil olnud aktiivsed juba alates 2015. aastast. Iga aastaga on mahud suurenenud ja tulemused paranenud.“

Meie poole pöörduti esilagu dünaamiliste reklaamide seadistamisega Facebooki keskkonda.Antud reklaamitegevuse edukaks toimimiseks on veebilehe liikluse maht ja selle kvaliteet. Läbi selle jõudsime Google otsingureklaamide tulemuste kriitilisema hindamiseni,“ selgitab Mäsak ja lisab, et samuti oli soov saada kvaliteetset mahtu dünaamilisele reklaamitegevusele. „Mõte kasutada Google Ads AI optimeerimist tundus nii põnev, et seda pidime testima. Tulemused olid näha kohe esimestel kuudel ning testimisest sai reklaamide haldamise koostöö,“ avaldas Puumarketi turundusjuht heameelt.

Ärisektor: B2C teenused

Digiturunduse valdkond: Andmetel tuginev turundus, AI kasutamine

Klient: Puumarket AS

Töö periood: märts 2022

Tutvu lähemalt meie otsingureklaami teenusega või küsi pakkumist info@mbd.ee